מדידה, הערכה ושקיפות: השבחת המערכת או קילקולה?

מס צפיות:  715
נושא: מערכת החינוך
תאריך: 14/02/2013 11:37:30
הדיון הציבורי על אופי בחינות הבגרות, על מדיניות ההערכה והמדידה ועל סוגיית השקיפות במערכת החינוך בישראל הולך ומסתעף. השאלה המרכזית אינה רק כן או לא הערכה ומדידה, או כן או לא שקיפות, אלא באיזו הערכה מדובר ובאילו תנאים היא מתקיימת. בעד הערכה ומדידה יש לטעון כי שקיפות מהווה ערך חשוב במדינה דמוקרטית, וכי להערכה ומדידה מיטביות עשוי להיות תפקיד חשוב בשיפור מערכת החינוך. אולם אסור לנו לדבוק בהערכה ומדידה אם המחיר הוא קלקול הדבר שאותו באים למדוד
לקריאה לחץ כאן

כתבות נוספות

ארגון המורים העל יסודיים
עבור לתוכן העמוד