המוחות החדים במינהל עסקים // חפש את הצרכן

מס צפיות:  954
נושא: השכלה גבוהה
תאריך: 20/01/2013 12:28:37
המחקר: "במשך השנים עסקתי בשני נושאים, שניהם בתחום הרשתות ומעורבות הצרכנים במסחר אלקטרוני. הנושא הראשון היה הבנת הרשת החברתית של המוצרים בחנות אלקטרונית. במסחר אלקטרוני המוצרים לא מסודרים על מדף, אלא לכל מוצר יש עמוד המכיל קישורים (לינקים) למוצרים אחרים. התוצאה היא רשת מוצרים שדומה מאוד לרשת חברתית של אנשים. המחקר שלי מיישם תובנות מתחום הרשתות החברתיות, ושואף להבין את השפעתה של רשת זו על המכירות והרווחים.
לקריאה לחץ כאן

כתבות נוספות

ארגון המורים העל יסודיים
עבור לתוכן העמוד